2010. október 5., kedd

Hope the best, prepare for the worst...

Sveiki,

Kedves olvasóim, a mai csak egy villámposzt lesz (a héten írok majd a balti nyelvekről egy sajátos önnön véleményes, elemzéses dolgot...), mert megtaláltam végre azt amire a cím tökéletesen illett mielőtt magamévá tettem volna. :D

Gondolom arról nem nagyon kell mesélnem, hogy rengeteg ilyen nyelvtanulós, nyelvcserés, ingyenes megosztó honlapok vannak, ahol csitrilló emberke van beregelve, hogy tanuljon hottetottául és cserébe tanítson navahót, vagy miket. Na most én is megfordultam már jó pár honlapon, de a legtöbb egy kalap fos volt, és maximum egy, esetleg két nap erejéig tértem vissza, hogy azt a minimális anyagot ami fent volt, elsajátítsam. Így roppant szkeptikussá váltam ezen siteokkal szemben.

Csakhogy. Tegnap előtt este találtam egy linket egy hasonló oldalt és puszta kiváncsiságból, ofc naná hogy megnéztem. (Mert hát akkor már nem is lennék "nyelvbuzi" :D) És basszus! Ez eleddig messze a legjobb amit találtam. Mindenképpen ajánlom nektek is a livemocha-t, nagyon jó oldal, tele jófej emberekkel és ami a legfőbb: rengeteg interaktív tananyag. Azóta, körülbelül másfél napja ezen az oldalon baszom el az időmet, és egyszerűen élvezek tanulni. Tegnapelőtt-tegnapi rutinom ébredés-kutyaetetés-laptopbekapcsolás volt...este pedig ugyanezt visszafelé nyomtam el. Tudom, tudom. Őrült vagyok. De, who cares? Nekem élvezet minden perce.

Szóval elég a hülyeségeimből. Regeljetek! Tényleg nagyon jóó! Lehet pontozni egymás feladatait, hanganyagait, ki hogyan mondta fel a példaszöveget, stb. Én is segítek a magyarul tanulóknak, és nekem is segítenek lettben, észtben (mert itt most ezeket kezdtem el). De van itt minden, litván, izlandi, finn, lengyel, arab, perzsa, japán és amit még csak el tudsz képzelni. Sajnos egy dolgot hiányoltam innen, az euskarát, de hát istenem. Erdaldun! :D

Mára ennyit, minden jót nektek, csöcs! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése